Medicover testuje nową procedurę triażu
Medicover od 18 lutego 2021 roku testuje nową procedurę triażu, która została wprowadzona w Centrum Medicover Wołoska w Warszawie. W trakcie trwania pilotażu na bazie opinii pacjentów biorących w nim udział, wprowadzane będą ewentualne udoskonalenia.
Wynikiem tych prac będzie opracowanie kompleksowego rozwiązania dla wszystkich placówek Medicover.
Obecnie, aby umówić wizytę w Centrum Medicover należy wypełnić obowiązkową ankietę o swoim stanie zdrowia i jeśli wynik ankiety wskazuje, że pacjent nie ma objawów zachorowania na Covid-19, może umówić się na wizytę w placówce.
Natomiast po wejściu do placówki pacjent przechodzi kolejną weryfikację stanu zdrowia, której dokonuje triażysta Medicover, pracownik, który mierzy temperaturę, a także przeprowadza krótki wywiad z pacjentem.
Czytaj także: Opieka zdrowotna nakierowana na wartość lepiej zaspokaja potrzeby pacjentów>>>
Według nowego systemu po pomyślnym wypełnieniu obowiązkowej ankiety medycznej w aplikacji Medicover OnLine pacjent otrzyma kod QR, który może otworzyć w aplikacji. Po wejściu do Centrum Medicover Wołoska skanuje kod QR w przeznaczonej do tego bramce, korzystając z Medicover OnLine. Dzięki temu nie musi przechodzić ponownej weryfikacji stanu zdrowia dokonywanej przez triażystę Medicover.
Medicover Polska to grupa podmiotów, świadczących usługi z zakresu opieki zdrowotnej, działająca na rynku od 25 lat. Medicover zapewnia swoim pacjentom pełną opiekę medyczną, obejmującą usługi ambulatoryjne, diagnostykę laboratoryjną i obrazową, leczenie szpitalne oraz stomatologię w ponad 120 własnych oraz 2700 placówkach partnerskich.