Medicover wprowadza ulepszenia na portalu pacjenta
Medicover wprowadził zmiany dotyczące umawiania wizyt na portalu pacjenta Medicover OnLine. Zmiany ułatwiają umawianie wizyt, gdyż pozwalają na wybór rozwiązania, które najlepiej odpowiada potrzebie zdrowotnej pacjenta.
Po zalogowaniu do Medicover OnLine i przejściu do sekcji umawiania wizyt, pacjenci są proszeni o wybranie powodu kontaktu, na przykład w przypadku przeziębienia – wybranie opcji „Przeziębienie i grypa”. Następnie pacjent sam decyduje, z którego rozwiązania chce skorzystać.
Może sprawdzić swoje objawy – po wypełnieniu krótkiej ankiety otrzyma poradę odpowiednią do potrzeby zdrowotnej, skorzystać z e-wizyty – skontaktować się z lekarzem za pośrednictwem czatu, wideo- lub audio konsultacji, w zależności od preferencji albo umówić wizytę w Centrum Medicover w najbardziej dogodnym terminie.
Nowy proces umawiania wizyt został stworzony przy udziale lekarzy Medicover i opiera się na skomplikowanym silniku reguł medycznych, co gwarantuje zindywidualizowane podejście do każdego pacjenta.
Medicover ciągle udoskonala usługi w zakresie e-zdrowia. Ostatnio zaoferował między innymi nową aplikację mobilną, dzięki której pacjenci mogą się umówić na wizytę do lekarza, zamówić recepty na stale przyjmowane leki czy też otrzymać wyniki badań wprost na swój telefon.
Medicover opiekuje się ponad 400 tysiącami klientów w Polsce i zapewnia kompleksową opiekę zdrowotną – od profilaktyki, opieki podstawowej aż po leczenie szpitalne.
Medicover wprowadził zmiany dotyczące umawiania wizyt na portalu pacjenta Medicover OnLine. Zmiany ułatwiają umawianie wizyt, gdyż pozwalają na wybór rozwiązania, które najlepiej odpowiada potrzebie zdrowotnej pacjenta.
Po zalogowaniu do Medicover OnLine i przejściu do sekcji umawiania wizyt, pacjenci są proszeni o wybranie powodu kontaktu, na przykład w przypadku przeziębienia – wybranie opcji „Przeziębienie i grypa”. Następnie pacjent sam decyduje, z którego rozwiązania chce skorzystać.
Może sprawdzić swoje objawy – po wypełnieniu krótkiej ankiety otrzyma poradę odpowiednią do potrzeby zdrowotnej, skorzystać z e-wizyty – skontaktować się z lekarzem za pośrednictwem czatu, wideo- lub audio konsultacji, w zależności od preferencji albo umówić wizytę w Centrum Medicover w najbardziej dogodnym terminie.
Nowy proces umawiania wizyt został stworzony przy udziale lekarzy Medicover i opiera się na skomplikowanym silniku reguł medycznych, co gwarantuje zindywidualizowane podejście do każdego pacjenta.
Medicover ciągle udoskonala usługi w zakresie e-zdrowia. Ostatnio zaoferował między innymi nową aplikację mobilną, dzięki której pacjenci mogą się umówić na wizytę do lekarza, zamówić recepty na stale przyjmowane leki czy też otrzymać wyniki badań wprost na swój telefon.
Medicover opiekuje się ponad 400 tysiącami klientów w Polsce i zapewnia kompleksową opiekę zdrowotną – od profilaktyki, opieki podstawowej aż po leczenie szpitalne.