Medicover wprowadził porady telefoniczne dla pacjentów

0
1736

Medicover wprowadził dla swoich pacjentów nową możliwość kontaktu z lekarzem prowadzącym, za pomocą porady telefonicznej. Pacjenci mogą się kontaktować ze swoim lekarzem prowadzącym i zadawać pytania dotyczące zdrowia, postępów w leczeniu, wyników i skierowań na badania.

Poradę telefoniczną pacjenci umawiają tak jak normalną wizytę. Poprzez zalogowanie się do portalu Medicover OnLine lub kontakt z infolinią, mogą wybrać termin wizyty. Lekarz oddzwania o wskazanej godzinie na podany numer telefonu.

Firma Medicover jest liderem na rynku prywatnej opieki medycznej w Europie Środkowo-Wschodniej. Została założona w 1994 roku i dziś obecna jest w dwunastu krajach. Z usług medycznych Medicover korzystają zarówno firmy, jak i klienci indywidualni. W tej chwili firma opiekuje się ponad 400 tysiącami klientów w Polsce i zapewnia kompleksową opiekę zdrowotną – od profilaktyki, opieki podstawowej aż po leczenie szpitalne.

Od 2010 roku na warszawskim Wilanowie działa Szpital Medicover. Grupa Medicover posiada także w Polsce 30 szerokoprofilowych centrów w największych miastach Polski: w Białymstoku, Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Gdańsku, Gdyni, Gliwicach, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu. Współpracuje z ponad tysiącem placówek medycznych w całej Polsce.