Medicover z wyróżnieniem Top Marka 2019

0
140
Foto: topmarka.press.pl

Medicover został wyróżniony tytułem Top Marka 2019 w kategorii Sieci – opieka medyczna. Tytuł przyznawany jest najsilniejszym brandom w polskich mediach, na podstawie rankingu medialności brandów Magazynu Press i Press-Service Monitoring Mediów.

Raport przygotowano w oparciu o analizę materiałów z prasy, internetu i social mediów, opublikowanych od 1 lipca 2018 roku do 30 czerwca 2019 roku. Łącznie przeanalizowano 73 miliony informacji, w tym 2 miliony tekstów prasowych, 10 milinów internetowych oraz 61 milionów postów w mediach społecznościowych.

W badaniu Top Marka 2019 wzięto pod uwagę impact czyli dotarcie wzmianki o marce w oparciu o dane o konsumpcji medium,  indeks sentymentu  odzwierciedlający udział publikacji pozytywnych, neutralnych i negatywnych w całości przekazu o marce, a także siłę marki, czyli indeks świadczący o liczbie kontaktów odbiorców z marką, jak i jakościowej ocenie komunikatu.

Czytaj także: Medicover Polska liderem e-zdrowia>>>

XII edycja badania Top Marka, wzorem ubiegłego roku, objęła 500 marek z 50 branż, najczęściej pojawiających się w mediach. W każdym z sektorów wyłoniono 10 brandów, o których wzmiankowano najwięcej. W kolejnym etapie szczegółowo przeanalizowano materiały dotyczące każdej marki, biorąc pod uwagę przyjęte wskaźniki, decydujące ostatecznie o sile brandu.

Medicover Polska jest częścią Medicover – wiodącej międzynarodowej spółki świadczącej usługi z zakresu opieki zdrowotnej oraz diagnostycznej od 1995 roku. Medicover posiada centra medyczne, szpitale, specjalistyczne placówki opiekuńcze i laboratoria. Firma najszerszą działalność realizuje w Polsce i w Niemczech.