Przychodnia Centrum Medycznego CMP po remoncie
Przychodnia Centrum Medycznego CMP działająca w Warszawie przy ulicy Jana Kazimierza 28 przeszła modernizacje. Placówka zyskała odświeżony wygląd, zgodny z nowymi standardami identyfikacji wizualnej.
W przestrzeni recepcyjnej wykorzystano neutralną, stonowaną paletę barw, skupiając się głównie na odcieniach szarości i kojącej oczy zieleni. Część ścian ozdobiły także tapety o roślinnych motywach. Zadbano również o efektowne oświetlenie o ciepłej tonacji. W aranżacji użyto także materiałów drewnianych, między innymi w formie modnych lameli na ścianie. Z kolei strefę przeznaczoną dla najmłodszych pacjentów urozmaiciła tapeta z zabawnym, zwierzęcym wzorem.
Nowa placówka zyskała nie tylko zupełnie stylowy, elegancki wygląd, ale również nowoczesne zaplecze techniczne i system obsługi pacjentów.
–Coraz więcej pacjentów, oprócz opieki specjalistycznej oczekuje również estetycznych placówek posiadających komfortowe i schludne poczekalnie, wygodne gabinety, a także wyposażonych w nowoczesny sprzęt. Jako sieć żywo reagująca na zamiany na rynku usług medycznych nadążamy za potrzebami pacjentów oraz trendami w branży, żeby sprostać najwyższym oczekiwaniom. Z tego powodu na bieżąco wdrażamy w naszych placówkach innowacyjne rozwiązania, jak chociażby montaż tabletów przy drzwiach gabinetów, który w sposób intuicyjny usprawnia obsługę pacjenta w placówce . Aktualne trendy odzwierciedlają również wdrażane w Centrum Medycznym CMP zmiany wizerunkowe, czego dowodem jest renowacja przychodni na warszawskiej Woli – mówi prezes CMP, Paweł Walicki.
W dobie postępującej standaryzacji produktów coraz większe znaczenie dla pacjenta będzie miała jakość kontaktu z usługodawcą, która może znacząco podwyższyć lub obniżyć jakość samej usługi. Dlatego Centrum Medyczne CMP powołało Dział Customer Experience, który zajmuje się obecnie wdrożeniem niestandardowego Standardu Obsługi Pacjenta.
-Ma on zachęcać do budowania pozytywnych doświadczeń pacjentów – mówi Katarzyna Chojczak, kierownik Działu CX z Centrum Medycznego CMP. – To właśnie satysfakcjonujące interakcje zapewniają przewagę nad konkurencją. Nowy Standard ma być drogowskazem dla pracowników, ale jednocześnie ich nie ograniczać. Jednym z usprawnień jest zbudowanie bazy wiedzy wewnątrz organizacji, aby pracownicy mieli do niej dostęp w każdym momencie.
Centrum Medyczne CMP tworzy także nową specjalną aplikację – Portal Pacjenta CMP, w której pacjenci otrzymają znacznie więcej funkcjonalności. Umożliwi ona oprócz rezerwacji i odwolywania wizyt także dostęp do e-skierowań i e-recept oraz pozwoli odbierać wyniki badań.
Medicover otworzył centrum dentystyczne w Białymstoku
Centrum Medyczne CMP to sieć przychodni posiadających obecnie 19 oddziałów na terenie Warszawy, Piaseczna, Łomianek i Józefosławia. Jest polską, rodzinną firmą, która powstała w 2002 roku. Oferuje komercyjną opiekę specjalistyczną, a także realizuje wizyty z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej i ambulatoryjnej opieki specjalistycznej w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia. Na stałe współpracuje z około 500 podwykonawcami na terenie całej Polski i ponad 800 specjalistami. Opieką lekarską w CMP objętych jest około 650 000 pacjentów. Od 2019 roku firma prowadzi badania kliniczne między innymi w zakresie leczenia grypy czy chorób z obszaru pulmonologii, kardiologii i ginekologii, a obecnie również leków na Covid-19.