PZU: nowa usługa zdalnej konsultacji
PZU Zdrowie zaoferowało swoim klientom nową usługę, która umożliwia zdalne konsultacje medyczne przez telefon i Internet. Oferta obejmuje pomoc lekarza pierwszego kontaktu (internisty i pediatry), endokrynologa, diabetologa, kardiologa, pielęgniarki i położnej.
Klienci PZU Zdrowie mogą także przez telefon, czat czy wideoczat między innymi omówić wyniki badań, porozmawiać o niepokojących dolegliwościach i przyjmowanych lekach, zapoznać się z profilaktyką prozdrowotną, otrzymać skierowanie na badania i receptę na leki przyjmowane na stałe.
- Dzięki temu możemy konsultować swoje problemy zdrowotne z lekarzem bez konieczności wychodzenia z domu czy przerywania podróży. – mówi Julita Czyżewska, prezes PZU Zdrowie.
Usługa dostępna jest siedem dni w tygodniu, również w święta i dni ustawowo wolne od pracy, w godzinach od 7:00 do 22:00.
- Obecnie jesteśmy na etapie badania jak nasi klienci odbierają nową możliwość korzystania z porad lekarskich przez Internet i telefon. Jak na razie, zainteresowanie stale rośnie, a nasi pacjenci najczęściej korzystają z telekonsultacji z pediatrą – dodaje Julita Czyżewska.
Wprowadzane rozwiązania mają przyczynić się nie tylko do upowszechnienia innowacyjnych metod konsultacji i zwiększenia dostępności lekarzy specjalistów, ale również mają być nową jakością w polskiej opiece medycznej.
PZU Zdrowie od kilku lat inwestuje w sektor ochrony zdrowia, przejęło już przychodnie między innymi w Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Radomiu, Opolu, Płocku, Włocławku, Częstochowie czy Jaworznie (sieć przychodni Elvita). Zainwestowało także w Centrum Medyczne Gamma, prowadzące szpital w Warszawie. W całej Polsce działa już prawie 50 placówek własnych firmy ubezpieczeniowej.
PZU Zdrowie zaoferowało swoim klientom nową usługę, która umożliwia zdalne konsultacje medyczne przez telefon i Internet. Oferta obejmuje pomoc lekarza pierwszego kontaktu (internisty i pediatry), endokrynologa, diabetologa, kardiologa, pielęgniarki i położnej.
Klienci PZU Zdrowie mogą także przez telefon, czat czy wideoczat między innymi omówić wyniki badań, porozmawiać o niepokojących dolegliwościach i przyjmowanych lekach, zapoznać się z profilaktyką prozdrowotną, otrzymać skierowanie na badania i receptę na leki przyjmowane na stałe.
– Dzięki temu możemy konsultować swoje problemy zdrowotne z lekarzem bez konieczności wychodzenia z domu czy przerywania podróży. – mówi Julita Czyżewska, prezes PZU Zdrowie.
Usługa dostępna jest siedem dni w tygodniu, również w święta i dni ustawowo wolne od pracy, w godzinach od 7:00 do 22:00.
– Obecnie jesteśmy na etapie badania jak nasi klienci odbierają nową możliwość korzystania z porad lekarskich przez Internet i telefon. Jak na razie, zainteresowanie stale rośnie, a nasi pacjenci najczęściej korzystają z telekonsultacji z pediatrą – dodaje Julita Czyżewska.
Wprowadzane rozwiązania mają przyczynić się nie tylko do upowszechnienia innowacyjnych metod konsultacji i zwiększenia dostępności lekarzy specjalistów, ale również mają być nową jakością w polskiej opiece medycznej.
PZU Zdrowie od kilku lat inwestuje w sektor ochrony zdrowia, przejęło już przychodnie między innymi w Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Radomiu, Opolu, Płocku, Włocławku, Częstochowie czy Jaworznie (sieć przychodni Elvita). Zainwestowało także w Centrum Medyczne Gamma, prowadzące szpital w Warszawie. W całej Polsce działa już prawie 50 placówek własnych firmy ubezpieczeniowej.