Telemedycyna Polska: wyróżnienie dla kampanii społecznej
Ogólnopolska kampania „Zadbaj o swoje serce”, której organizatorem jest spółka Telemedycyna S.A., została laureatem VII edycji plebiscytu „Liderzy ochrony zdrowia”. W ramach kampanii Telemedycyna organizuje bezpłatne badania przesiewowe w polskich miastach. Projekt jest realizowany nieprzerwanie od 2006 roku, do tej pory przebadano już ponad 30 000 pacjentów w całym kraju. W tym roku przypada organizacja jubileuszowej akcji – 28 kwietnia w poznańskim Pasażu Rondo (ul. Zamenhofa 133) odbędzie się już 200-setne spotkanie z pacjentami. Celem kampanii jest wzrost świadomości w zakresie zdrowego stylu życia oraz profilaktyki chorób serca, w szczególności nadciśnienia tętniczego i hipercholesterolemii, które są najczęstszą przyczyną zgonów w Polsce. Każda przeprowadzona akcja ułatwia uczestnikom projektu dostęp do lekarzy specjalistów oraz umożliwia profilaktykę kardiologiczną w zakresie wykonywanych badań. Podczas spotkań uczestnicy mogą skorzystać z szeregu badań: EKG, pomiaru ciśnienia krwi, badania poziomu cholesterolu, obliczania wskaźnika BMI oraz wskazań właściwej diety, zapobiegania nadciśnieniu tętniczemu i nadwadze. Badania połączone są ze specjalistycznymi konsultacjami lekarzy oraz dietetyków. - Jako lider diagnostyki telemedycznej, prowadzący usługę Kardiotele – całodobową teleopiekę kardiologiczną (konsultacje i wykonywanie EKG przez telefon) czujemy się firmą odpowiedzialną społecznie, dlatego też cieszy nas docenienie projektu „Zadbaj o swoje serce”, jak także jego popularność wśród pacjentów. Jesteśmy pionierem usług telemedycznych w Polsce i chcemy się dzielić naszą wiedzą i doświadczeniem rozwijając nasze usługi tak, aby były dostępne dla wszystkich chorujących na serce Polaków – podsumowuje Ireneusz Plaza, prezes Telemedycyny Polskiej SA. Przedsięwzięcie realizowane jest w siedmiu wybranych regionach Polski. W każdym z nich odbywa się edycja, składająca się z 5 jednodniowych akcji, organizowanych w kolejne niedziele – co daje liczbę 35 pojedynczych akcji na przestrzeni roku. Gospodarzami i jednocześnie współorganizatorami każdego takiego wydarzenia są centra handlowe. W konkursie Liderzy Ochrony Zdrowia co roku nagradzane są najbardziej wartościowe inicjatywy, postawy oraz wyjątkowe przedsięwzięcia i zaangażowanie w pracy na rzecz pacjentów i systemu ochrony zdrowia. Organizatorem plebiscytu jest czasopismo Ogólnopolski System Ochrony Zdrowia. Telemedycyna Polska S.A. działa od 2005 roku w branży telemedycznej, obejmując obszar całej Polski. Specjalizuje się w usługach telekardiologicznych, świadczonych za pomocą telefonu, sieci GSM oraz Internetu. Podstawową usługą świadczoną przez Spółkę jest usługa Kardiotele – całodobowa teleopieka kardiologiczna. Spółka świadczy także usługi typu B2B, takie jak kardiotest, EKG z opisem oraz Holter EKG z opisem we współpracy z akredytowanymi przez Telemedycynę Polską S.A. placówkami medycznymi na obszarze całej Polski. W 2010 roku Telemedycyna Polska S.A. zadebiutowała na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych na rynku NewConnect.
Ogólnopolska kampania „Zadbaj o swoje serce”, której organizatorem jest spółka Telemedycyna S.A., została laureatem VII edycji plebiscytu „Liderzy ochrony zdrowia”. W ramach kampanii Telemedycyna organizuje bezpłatne badania przesiewowe w polskich miastach.
Projekt jest realizowany nieprzerwanie od 2006 roku, do tej pory przebadano już ponad 30 000 pacjentów w całym kraju. W tym roku przypada organizacja jubileuszowej akcji – 28 kwietnia w poznańskim Pasażu Rondo (ul. Zamenhofa 133) odbędzie się już 200-setne spotkanie z pacjentami.
Celem kampanii jest wzrost świadomości w zakresie zdrowego stylu życia oraz profilaktyki chorób serca, w szczególności nadciśnienia tętniczego i hipercholesterolemii, które są najczęstszą przyczyną zgonów w Polsce.
Każda przeprowadzona akcja ułatwia uczestnikom projektu dostęp do lekarzy specjalistów oraz umożliwia profilaktykę kardiologiczną w zakresie wykonywanych badań. Podczas spotkań uczestnicy mogą skorzystać z szeregu badań: EKG, pomiaru ciśnienia krwi, badania poziomu cholesterolu, obliczania wskaźnika BMI oraz wskazań właściwej diety, zapobiegania nadciśnieniu tętniczemu i nadwadze. Badania połączone są ze specjalistycznymi konsultacjami lekarzy oraz dietetyków.
– Jako lider diagnostyki telemedycznej, prowadzący usługę Kardiotele – całodobową teleopiekę kardiologiczną (konsultacje i wykonywanie EKG przez telefon) czujemy się firmą odpowiedzialną społecznie, dlatego też cieszy nas docenienie projektu „Zadbaj o swoje serce”, jak także jego popularność wśród pacjentów. Jesteśmy pionierem usług telemedycznych w Polsce i chcemy się dzielić naszą wiedzą i doświadczeniem rozwijając nasze usługi tak, aby były dostępne dla wszystkich chorujących na serce Polaków – podsumowuje Ireneusz Plaza, prezes Telemedycyny Polskiej SA.
Przedsięwzięcie realizowane jest w siedmiu wybranych regionach Polski. W każdym z nich odbywa się edycja, składająca się z 5 jednodniowych akcji, organizowanych w kolejne niedziele – co daje liczbę 35 pojedynczych akcji na przestrzeni roku. Gospodarzami i jednocześnie współorganizatorami każdego takiego wydarzenia są centra handlowe.
W konkursie Liderzy Ochrony Zdrowia co roku nagradzane są najbardziej wartościowe inicjatywy, postawy oraz wyjątkowe przedsięwzięcia i zaangażowanie w pracy na rzecz pacjentów i systemu ochrony zdrowia. Organizatorem plebiscytu jest czasopismo Ogólnopolski System Ochrony Zdrowia.
Telemedycyna Polska S.A. działa od 2005 roku w branży telemedycznej, obejmując obszar całej Polski. Specjalizuje się w usługach telekardiologicznych, świadczonych za pomocą telefonu, sieci GSM oraz Internetu. Podstawową usługą świadczoną przez Spółkę jest usługa Kardiotele – całodobowa teleopieka kardiologiczna. Spółka świadczy także usługi typu B2B, takie jak kardiotest, EKG z opisem oraz Holter EKG z opisem we współpracy z akredytowanymi przez Telemedycynę Polską S.A. placówkami medycznymi na obszarze całej Polski. W 2010 roku Telemedycyna Polska S.A. zadebiutowała na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych na rynku NewConnect.