Enel-Med wyróżniony przez pacjentów

0
343

Już po raz XII polscy konsumenci wybrali firmy, które w najwyższym stopniu dbają o ich potrzeby i oczekiwania. Głosami wielomilionowej społeczności konsumentów marka Enel-Med została uhonorowana tytułem Gwiazda Jakości Obsługi 2019 w kategorii „Przychodnie lekarskie”.

Na podstawie ponad 94 tysięcy opinii klientów zgromadzonych wokół portalu jakoscobslugi.pl, wyłonione zostały Gwiazdy Jakości Obsługi.

Elitarne grono Gwiazd obejmuje firmy, które prezentują najwyższe standardy obsługi, osiągnęły wysoki wskaźnik NPS i są rekomendowane przez konsumentów na 2018 rok.

Nagroda, która potwierdza najwyższy poziom dbałości o klienta trafiła w zespołu Enel-Med, a odebrała ją Małgorzata Żach-Wieja, dyrektor operacyjny.

– To dla nas ogromne wyróżnienie, cieszymy się, że po raz kolejny otrzymaliśmy Gwiazdę jakości obsługi. Wysoka jakość świadczenia usług to dla nas priorytet a nagroda jest miłym potwierdzeniem naszej codziennej pracy. Prowadząc nieustanny dialog z klientami doskonalimy procesy obsługowe i wprowadzamy udogodnienia jak na przykład aplikację mobilną czy e-wizyty. A to doceniają nasi pacjenci – komentuje Małgorzata Żach-Wieja, dyrektor operacyjny.

Wyróżnienie to otrzymała także Grupa Lux Med. Czytaj na ten temat: Lux Med po raz kolejny Gwiazdą Jakości Obsługi>>>

Enel-Med na co dzień monitoruje poziom satysfakcji pacjentów i ich zadowolenia z obsługi, korzystając z niezależnego systemu. W tych badaniach tylko w 2018 roku wzięło udział ponad 75 tysięcy pacjentów. Średnia łączna ocena zadowolenia to 5,49 w 6 stopniowej skali.

Enel-Med prowadzi przychodnie wieloprofilowe, dwa szpitale i oddziały diagnostyki obrazowej. W skład Enel-Med wchodzą także specjalistyczne kliniki: medycyny estetycznej Eetell, medycyny sportowej Enel-Sport, stomatologii oraz marka Enel-Senior. Enel-Med to także sieć ponad 1600 placówek partnerskich w całym kraju.