Medicover po raz kolejny z tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi 

0
275

Laureaci nagrody Gwiazdy Jakości Obsługi 2021 to firmy najbardziej przyjazne klientom i konsumentom. Jury decydujące o przyznaniu tego tytułu złożone jest z klientów i konsumentów z całego kraju, a poziom ich satysfakcji monitorowany jest przez cały rok. Gwiazdy przyznano już 14. rok z rzędu, a Medicover jest jedną z firm, która otrzymały ten prestiżowy tytuł po raz kolejny. 

Nagroda przyznawana jest na podstawie całorocznego badania satysfakcji konsumentów, przeprowadzanego przez Polski Program Jakości Obsługi we współpracy z ekspertami z SecretClient®.  

W ramach badania analizowany jest indeks jakości usług, wskaźnik NPS – poziom lojalności klientów oraz pięć podstawowych obszarów usług. Pod uwagę branych jest ponad 45 000 firm z prawie 250 branż. W efekcie firmy o najwyższej jakości obsługi otrzymują tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. Medicover osiągnął wysoki wskaźnik jakości obsługi i zyskał rekomendacje klientów na 2021 rok. 

Czytaj także: Medicover otworzył placówkę w Centrum Praskim Koneser >>>

Program realizowany jest poprzez platformę jakoscobslugi.pl.na której czytamy, że poziom jakości obsługi w Polsce po raz pierwszy od lat wzrósł – tak wynika z badania satysfakcji konsumentów. Jest to zaskakujące zjawisko, biorąc pod uwagę liczbę obostrzeń i ograniczeń jakie towarzyszyły nam w 2020 roku. 

Medicover Polska to grupa podmiotów, świadczących usługi z zakresu opieki zdrowotnej, działająca na rynku od 25 lat. Zapewnia swoim pacjentom pełną opiekę medyczną, obejmującą usługi ambulatoryjne, diagnostykę laboratoryjną i obrazową, leczenie szpitalne oraz stomatologię w ponad 120 własnych oraz 2700 placówkach partnerskich.