Medicover Top Marką 2020
Medicover znalazł się na pierwszym miejscu Rankingu Top Marka 2020 w kategorii „Sieci – opieka medyczna”, wyróżniając się bardzo wysoką liczbą publikacji oraz imponującym wskaźnikiem dotarcia do odbiorców. Przez rok na temat sieci Medicover ukazało się ponad 52 tysiące publikacji.
O Medicoverze wspominano w mediach między innymi w związku z rozpoczęciem współpracy z Asseco Poland, której efektem jest platforma usprawniająca komunikację z placówkami partnerskimi oraz przy okazji przejęcia bydgoskich klinik stomatologicznych DENS.
Duża liczba publikacji towarzyszyła również wdrożeniu usługi moje ID, służącej do zdalnego potwierdzania tożsamości pacjentów, a także umożliwiającej uzyskanie dostępu do portalu i aplikacji mobilnej bez konieczności odwiedzania centrum medycznego i uzyskiwania tam specjalnego hasła.
Czytaj na ten temat: Medicover Polska jako pierwsza firma medyczna wdraża mojeID>>>
Badanie Top Marka przygotowane przez magazyn „Press” i Press-Service Monitoring Mediów objęło 500 marek z 50-ciu branż. Na potrzeby XIII edycji raportu przeanalizowano materiały z prasy, internetu i social mediów opublikowane od 1 lipca 2019 roku do 30 czerwca 2020 roku – łącznie ponad 97 milionów informacji – 2 miliony tekstów prasowych, 15 milionów internetowych i 80 milionów postów w mediach społecznościowych. W rezultacie przeanalizowano o 20 milionów informacji więcej niż w poprzedniej edycji raportu.
Medicover Polska to grupa podmiotów, świadczących usługi z zakresu opieki zdrowotnej, działająca na rynku od 25 lat. Medicover zapewnia swoim pacjentom pełną opiekę medyczną, obejmującą usługi ambulatoryjne, diagnostykę laboratoryjną i obrazową oraz stomatologię w ponad 120 własnych oraz 2700 placówkach partnerskich.
Firma posiada 6 szpitali oraz sieć aptek. Jest częścią Medicover – wiodącej międzynarodowej spółki, specjalizującej się w opiece zdrowotnej oraz diagnostyce między innymi w Polsce, Niemczech, Rumunii i na Ukrainie.
Czytaj także: Grupa Lux Med podpisała umowę nabycia Lecznic Citomed>>>