Medicover z tytułem Top Marka

0
317

Medicover zajął pierwsze miejsce w branży „sieci – opieka medyczna” i otrzymał tytuł Top Marka w dwunastej edycji rankingu brandów o najlepszym wizerunku, organizowanym przez Magazyn „Press” i „Press-Service Monitoring Mediów”.

– Top Marka przyznawana jest od 11 lat  najsilniejszym brandom. Bardzo cieszymy się, że mogliśmy się znaleźć w grupie marek, które świadomie budują swoją wiarygodność, używając różnorodnych narzędzi komunikacyjnych, od mediów tradycyjnych, po media społecznościowe, które teraz pełnią bardzo ważną rolę. Ta wygrana potwierdza, iż komunikacja, którą realizujemy do różnych grup interesariuszy, w wielu kanałach jest spójna i konsekwentna. Potwierdza też, że jesteśmy w stanie wygrać na tak bardzo konkurencyjnym rynku. Nadal będziemy budować wiarygodność marki Medicover i pokazywać, że są wśród nas eksperci, którym można zaufać w zakresie opieki zdrowotnej oraz zarządzania palcówkami medycznymi – mówi Marzena Smolińska, p.o. dyrektora ds. komunikacji i marki korporacyjnej.

W badaniu wyselekcjonowano 50 branż najczęściej pojawiających się w mediach. W każdym z sektorów wyłoniono 10 brandów, o których wzmiankowano najwięcej.

Raport przygotowano na podstawie analizy materiałów z prasy, internetu i social media opublikowanych w okresie od 1 lipca 2018 roku do 30 czerwca 2019 roku. Było to łącznie 73 miliony informacji, w tym 2 miliony tekstów prasowych, 10 milionów internetowych i 61 milionów postów w mediach społecznościowych.

Czytaj także: Medicover Polska jako pierwsza firma medyczna wdraża mojeID>>>