Pakiety medyczne dla firm w nowej kampanii enel-med
Sieć placówek medycznych enel-med wprowadziła na rynek nową ofertę pakietów medycznych skierowaną do firm. Wprowadzeniu usługi towarzyszy kampania promocyjna #pasujemydosiebie realizowana w OOH (reklama zewnętrzna), prasie codziennej i branżowej oraz w ramach kampanii online poprzez dedykowany landing page pakietymedyczne.enel.pl.
Najnowsza oferta enel-med skierowana jest do wszystkich przedsiębiorców – od prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, przez mikro i małe przedsiębiorstwa, po firmy zatrudniające tysiące osób. Wyróżnikiem oferty enel-med jest możliwość dostosowania pakietów medycznych do indywidualnych potrzeb firmy i jej pracowników.
Nowoczesne punkty enel-med i Estell w Domu Mody Klif
Pacjenci objęci abonamentem opieki medycznej enel-med mogą korzystać z oddziałów własnych enel-med i ponad 1600 partnerskich placówek w całej Polsce. W ramach pakietów dostępna jest kompleksowa opieka medyczna, w tym medycyna pracy, konsultacje medyczne dla dzieci i dorosłych, diagnostyka i badania laboratoryjne, szczepienia, rehabilitacja, opieka szpitalna. enel-sport świadczy także usługi z zakresu ortopedii i rehabilitacji, a enel-med stomatologia zapewnia dostęp do opieki stomatologicznej w 20 oddziałach w największych miastach Polski.
– Zapewnienie atrakcyjnego pakietu świadczeń jest kluczowym aspektem przyciągania i zatrzymywania najlepszych pracowników. Świadczenia pozapłacowe mogą obejmować wiele narzędzi, z których pracownicy mogą korzystać, aby zadbać o siebie i swoje rodziny, zachować zdrową równowagę między pracą a życiem prywatnym i zaoszczędzić pieniądze. Koszty opieki zdrowotnej rosną, a to przekłada się nie tylko na droższe rachunki za wizyty u lekarza i w aptece dla osób indywidualnych, ale także na wyższe koszty opieki zdrowotnej dla pracodawców. Indywidualnie zaprojektowany plan świadczeń, który będzie dostosowany do wielkości firmy, jej budżetu i celów, pozwala zapewnić optymalne rozwiązania uwzględniające potrzeby zdrowotne pracowników, a jednocześnie utrzymać w ryzach rosnące koszty – mówi Karolina Karolczak, dyrektor ds. komunikacji i marketingu w enel-med.
Hasło kampanii #pasujemydosiebie podkreśla możliwość dostosowania pakietów do specyfiki pracodawcy i zespołu oraz możliwości każdego przedsiębiorcy. To także wymierne korzyści dla pracodawców takie jak optymalizacja kosztów czy zmniejszenie absencji chorobowej pracowników oraz wpływ na ogólny dobrostan zespołu, który przekłada się bezpośrednio na zaangażowanie pracowników i wyniki zarówno dużych podmiotów, jak i mikro-przedsiębiorców.
Za strategię, realizację kampanii oraz zakup mediów odpowiada GPD Agency. Działania PR prowadzi agencja MSL.
Kampania potrwa do końca 2022 roku i jest realizowana w OOH, prasie codziennej, branżowej oraz w ramach kampanii online poprzez dedykowany landing page pakietymedyczne.enel.pl. Spoty reklamowe można obejrzeć na kanale You Tube Centrum Medyczne Enel-Med.
enel-med po raz kolejny wśród liderów jakości w Polsce
Centrum Medyczne Enel-Med S.A. działa od 1993 roku. Jest największą firmą z branży medycznej z polskim kapitałem. Od 2011 roku jest spółką notowaną na giełdzie papierów wartościowych. W portfolio Grupy znajdują się: sieć wielospecjalistycznych oddziałów, sieć stomatologiczna enel-med stomatologia, kliniki medycyny estetycznej Estell, kliniki ortopedii, rehabilitacji i medycyny sportowej enel-sport oraz marka enel-senior.
Sieć enel-med tworzy 31 wielospecjalistycznych oddziałów własnych, 5 przychodni przyzakładowych, 21 klinik enel-med stomatologia, szpital Centrum w Warszawie, 3 kliniki ortopedii, rehabilitacji i medycyny sportowej enel-sport, kliniki medycyny estetycznej Estell, ośrodek opiekuńczo-rehabilitacyjny Willa Łucja oraz 1600 placówek partnerskich.