PZU Zdrowie obejmie opieką gości hotelowych
PZU Zdrowie zadba o bezpieczeństwo i zdrowie gości w hotelach i udostępnia zdalne konsultacje lekarskie dla Polaków wypoczywających w kraju oraz dla turystów z zagranicy. Jako pierwsi z rozwiązania skorzystają klienci ogólnopolskiej sieci hoteli Interferie.
Goście będą mogli bezpłatnie skorzystać z porad telemedycznych i niezależnie od pory dnia otrzymają fachową pomoc lekarską. W razie potrzeby zostanie im wystawione skierowanie na badania oraz e-recepta.
Nowa oferta PZU Zdrowie dostępna jest dla wszystkich sieci hotelarskich w Polsce, które chcą zapewnić bezpieczeństwo gości i uatrakcyjnić swoją ofertę .
– Pandemia wpłynęła na wiele naszych zachowań i sprawiła, że troska o zdrowie stała się najważniejszym kryterium przy wyborze miejsca wypoczynku. Branża hotelarska szczególnie teraz potrzebuje wsparcia w zapewnieniu bezpieczeństwa swoim gościom. Nasze usługi telemedyczne stanowią odpowiedź na wyzwania, przed którymi stoi sektor turystyczny – mówi Anna Janiczek, prezes zarządu PZU Zdrowie.
– Naszym celem jest pomoc pacjentom, którzy mają utrudniony dostęp do opieki medycznej w czasie wyjazdu czy urlopu. Każdy, kto wybiera się na urlop, chce mieć pewność, że w razie potrzeby w łatwy sposób będzie mógł uzyskać szybką poradę lekarską, e-receptę czy skierowanie na badania. Okres społecznej kwarantanny pokazał, że Polacy przekonali się do rozwiązań telemedycznych i chętnie z nich korzystają – mówi Oliwer Kubicki, członek zarządu PZU Zdrowie odpowiedzialny za obszar innowacji.
W ramach współpracy Interferie z PZU z oferty skorzystają goście wypoczywający w hotelach i obiektach sieci położonych w Świnoujściu, Dąbkach, Ustroniu Morskim, Kołobrzegu, Świeradowie-Zdroju i Szklarskiej Porębie.
Czytaj także: Telemedycyna to lepszy dostęp do specjalistów, szansa dla pacjentów i lekarzy>>>
Podczas meldowania się w hotelu gość otrzyma kod aktywacyjny umożliwiający dostęp do teleporad internisty i pediatry poprzez portal mojePZU. Opieka telemedyczna PZU Zdrowie trwa przez cały okres pozostawania w hotelu w ramach pobytów 7 i 14-dniowych. Z usługi można skorzystać przez cały rok.
– Rok 2020 na długo wpisze się w strategię każdej firmy, tym bardziej w branży turystycznej. Zamknięcie hoteli, obiektów wypoczynkowych uzmysłowiło analitykom oraz właścicielom, jak bardzo kosztochłonna i wrażliwa jest ta branża. Covid-19 to trudny i bolesny okres dla nas wszystkich, ale z drugiej strony dający potężny impuls do wprowadzania zmian korzystnych dla klientów. W moim przekonaniu to właśnie teraz rodzą się innowacje w branży hotelarskiej, naprzykład współdziałanie różnych grup interesariuszy w tworzeniu oferty, dotychczas nieznanej – mówi Urszula Bąkowska-Morawska, wiceprezes zarządu Interferie.
– Zadowolenie gości jest dla spółki zawsze najważniejsze. Inspiracją i motywacją do podwyższania standardu usług są zmieniające się potrzeby gości, którzy wyznaczają kierunki coraz lepszego rozwoju. Dzięki współpracy z PZU Zdrowie możemy rozszerzyć pakiety o kolejny nowy produkt na rynku turystycznym, a mianowicie świadczenie usług medycznych w formie konsultacji telefonicznych w ramach pakietów pobytowych – mówi Łukasz Ciołek, Prezes Zarządu Interferie.
Czytaj także: Pandemia pokazała, jak ważna jest telemedycyna>>>
Grupa Interferie to działająca od ponad 25 lat sieć hoteli i obiektów wypoczynkowych położonych nad Morzem Bałtyckim i w Sudetach, które oferują 1 800 miejsc noclegowych. Spółka promuje również aktywny wypoczynek połączony z profilaktyką zdrowia, między innymi pobyty leczniczo-rehabilitacyjne.
PZU Zdrowie posiada 130 własnych centrów medycznych, w tym pracownie diagnostyki obrazowej oraz współpracuje z ponad 2000 placówkami partnerskimi w 600 miastach w całym kraju. Oferuje konsultacje telemedyczne w ramach Wirtualnej Przychodni PZU Zdrowie.